Toate plățile pe acest site pot fi efectuate doar cu cardul în condiții de siguranță maximă. Lucrăm cu unul dintre cei mai mari operatori internaționali de plăți online și, de fiecare dată când e posibil, vi se cere și o confirmare suplimentară a plății prin SMS sau prin aplicația băncii dumneavoastră.
- Doar după efectuarea acestui al doilea pas și doar dacă sunt suficiente fonduri pe card.
- De aceea, dacă nu aveți imediat acces la curs, cel mai probabil plata nu a fost finalizată și ne puteți contacta pentru ajutor suplimentar.
- Confirmarea suplimentară a plăților este necesară doar la achiziția inițială a abonamentului, nu și la reînnoirile automate ale acestuia.
Atenție! Confirmarea comenzii primite pe email nu înseamnă și confirmarea plății. Este posibil ca plata să nu se finalizeze din mai multe motive, iar accesul la pregătiri nu este acordat. Dacă sunteți în această situație, vedeți dacă plata a fost finalizată în doi pași și apoi ne puteți contacta pentru investigarea plății și rezolvarea situației.
Gestionarea abonamentelor
Cele mai multe servicii sunt oferite pe bază de abonament lunar cu reînnoire (plată) automată. Acestea pot fi achiziționate la fel ca orice alt produs de pe marile platforme de e-commerce (cum ar fi Emag, spre exemplu).
1. Nu există fracțiuni de abonament, iar sumele plătite deja nu se rambursează retroactiv, de vreme ce serviciile au fost puse la dispoziția abonaților, indiferent dacă au fost sau nu folosite. Suma platita pentru abonamentele si extraoptiunile intrate in vigoare nu se returneaza.
2. Abonamentele sunt cu reînnoire (plată) automată, asta înseamnă că plățile vor fi automate atât timp cât în ziua reînnoirii lunare aveți suficiente fonduri pe card. Astfel, veți avea acces mereu la platformă și la pregătirile interactive, fără întrerupere.
3. Dacă nu aveți suficiente fonduri pe card în ziua reînnoirii, abonamentul se va anula în decurs de câteva zile sau chiar mai puțin și veți pierde accesul la orice resursă de pregătire de pe platformă. Așadar, asigurați-vă că în ziua reînnoirii aveți suficiente fonduri pentru reînnoirea abonamentului.
4. Asigurați-vă că aveți un singur abonament activ, nu mai multe. Acestea pot fi vizualizate din Contul meu – Abonamente.
5. Când nu mai aveți nevoie de pregătire, vă anulați abonamentul înainte ca acesta să se reînnoiască.
6. Abonamentele se anulează utilizand meniul principal CONT- ABONAMENTELE MELE și apăsați pe linkul / butonul de ANULARE (cancel) din dreptul abonamentului (confirmați dacă vi se cere) și asigurați-vă că apare ANULAT (cancelled) sau ÎN CURS DE ANULARE (cancel pending).
7. Atunci când abonamentul se anulează, dacă mai rămân zile plătite (iar abonamentul apare ca fiind „în curs de anulare / cancel pending”), serviciile de pregătire sunt furnizate în continuare până când se termină numărul de zile rămase plătite și abonamentul intră în anulare definitivă, statusul acestuia în cont apărând ca „anulat / cancelled”.
8. Utilizarea serviciilor contractate și anularea abonamentelor atunci când nu mai e nevoie de ele este obligația exclusivă a clientului. Abonamentele trebuie anulate cel târziu cu o zi înainte de data stabilită pentru reînnoire, dar pierdeți accesul la platformă și prețul preferențial.
9. Dacă doriți să reluați pregătirea, puteți să vă faceți un alt abonament, progresul dumneavoastră fiind păstrat. Abonamentele anulate nu se mai pot reînnoi, este nevoie să vă faceți alt abonament pentru a continua pregătirea.
10. Ne rezervăm dreptul de a anula abonamentul fără o informare prealabilă dacă plata nu a putut fi efectuată sau în urma unui comportament necorespunzător al cursantului, caz în care vom rambursa suma aferentă zilelor de abonament rămase.
11. Indiferent de problema întâlnită, vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe Whatsapp (doar mesaje) la numărul 0763133713 și vom găsi o soluție.
Atenție!
- Vă rugăm să nu vă faceți mai mult de un cont pe această platformă! Dacă aveți probleme de conectare, vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi suport. A vă face un alt cont nu va rezolva problemele, ci e posibil să producă altele, cum ar fi să vă faceți două abonamente în același timp, câte unul pentru fiecare cont în parte.
Gratuități și Burse
Suntem unici în piața din România inclusiv prin faptul că oferim burse de pregătire gratuită pe platforma noastră pentru copiii și tinerii până în 26 de ani împliniți care se încadrează în una dintre următoarele categorii:
- Provin din sistemul de ocrotire a copiilor din România;
- Sunt orfani de un părinte sau de ambii părinți;
- Au părinți sau frați / surori cu boli aflate în fază terminală.
- Alte situații pe care le putem analiza în mod individual. În acest caz bursele pot fi parțiale, adică acoperim doar o parte din costul abonamentului, printr-un cupon de recucere.
Bursele constau în acoperirea cheltuielilor cu pregătirea pe această platformă, atât cât va fi nevoie și cât timp sunt îndeplinite condițiile de mai sus.
În afară de burse, oferim pregătire limitată gratuită astfel:
- Accesul gratuit la prima sesiune de pregătire interactivă la care participă, pe bază de solicitare în comentarii la postările noastre de pe rețelele sociale. Accesul gratuit de face o singură dată / utilizator / materie.
- Primul capitol din fiecare curs în parte de pe această platformă este cu acces gratuit indiferent de situație și cuprinde accesul la lecțiile video, fișele de teorie și testele cu grile cu autocorectare.
- Prin intermediul clipurilor video postate pe canalul nostru de Youtube. Vă recomandăm să vă abonați la el pentru că postăm lucruri utile în mod frecvent.
- Prin intermediul miilor de grile cu corectare automată pe care le puteți lucra în mod gratuit pe această platformă.
Termeni și condiții de rambursare
Produsele noastre fiind, de fapt, servicii online, care pot fi imediat consumate, putem rambursa doar în situații excepționale plățile făcute pentru acestea în termen de 5 zile de la acordarea accesului la servicii, doar dacă în perioada respectivă platforma nu a fost accesată și doar dacă clientul nu a beneficiat de zile de încercare gratuită.
Pentru că toate achizițiile pe această platformă se fac exclusiv prin plata online cu cardul, rambursările se fac prin operatorul internațional de plăți cu care lucrăm.
- Acesta are un termen maxim de rambursare de 10 zile de la primirea comenzii de rambursare de către operatorul de plăți de la noi, însă, de cele mai multe ori, termenul real e mult mai mic, de 2-3 zile de la data ordonării rambursării către operatorul de plăți și confirmarea acesteia către dumneavoastră. La confirmare veți primi și dovada rambursării în format pdf.
- Se poate întâmpla chiar ca sumele nici să nu fi plecat efectiv (sumele apar ca fiind blocate, nu și transferate) din contul dumneavoastră în anumite situații, dacă rambursarea a fost făcută la scurt timp de la efectuarea plății.
- Rambursarea, dacă s-a depășit termenul menționat anterior, nu poate fi efectuată sub niciun motiv, chiar dacă serviciul nu a fost folosit, dacă noi am continuat oferirea serviciului celorlalți utilizatori.
În cazul în care platforma nu poate fi accesată mai mult de 7 zile și nici pregătirile online nu pot fi furnizate, atunci abonatul este îndreptățit să solicite retunarea contravalorii abonamentului pentru perioada neacoperită de serviciile noastre la care este abonat.
Informațiile de care avem nevoie pentru a putea face rambursarea
La solicitarea rambursării în termenul stabilit mai sus nu e nevoie să prezentați nicio dovadă a plății sau vreo factură pentru că vom verifica noi in sistem dacă plata a fost înregistrată sau nu. Tot ce trebuie să ne spuneți atunci când ne solicitați rambursarea:
- Numele (obligatoriu);
- Adresa de email a contului (obligatoriu);
- Adresa platformei de pregătire (obligatoriu), pentru că gestionăm mai multe platforme de pregătire pentru examene;
- Motivul pentru care doriți rambursarea (opțional). Această informație ne oferă posibilitatea de a ne cunoaște mai bine clienții și de a îmbunătăți în permanență serviciile oferite.
Solicitările de rambursare pot fi trimise pe email utilizând adresa de pe care ati primit factura sau folosind numărul de whatsapp din subsolul acestui site.
Siguranța plăților și a datelor dumneavoastră
- Avem sisteme sofisticate de detectare și blocare a spamului și a tentativelor de forță brută, precum și a altor atacuri malițioase.
- Îmbunătățim și actualizăm în permanență toate soluțiille de securitate online pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență cât mai sigură pe această platformă.
- Toate paginile platformei beneficiază de tehnologia SSL, astfel încât datele transmise către și de la platforma noastră (datele cardului, parole etc.) sunt securizate, neputând fi interceptate și decodificate de o terță parte.
- Lucrăm cu unul dintre cei mai siguri și mai mari operatori internațional de plăți online. Plățile efective se desfășoară pe o pagină securizată aparținînd operatorului de plăți Stripe.
- Parolele sugerate sunt sofisticate, mai greu de spart prin acțiuni de tip forță brută.
- Blocăm IP-ul utilizatorului dacă detectăm că cineva încearcă să se conecteze la contul dumneavoastră folosid credențiale eronate sau aleatorii.
- Dacă sunteți chiar dumneavoastră cel care încearcă asta, acum știți de ce vă apare după mai mult de 5 încercări nereușite faptul că IP-ul dumneavoastra a fost blocat temporar. E pentru protecția și siguranța datelor dumneavoastră.
- După o oră sau 3 ore puteți încerca iarăși.
- Vă sfătuim ca, înainte de a încerca iarăși, să vă schimbați/actualizați parola.
- Oferim posibilitatea de a seta accesul 2FA (accesul cu doi factori de autentificare, sau autentificarea în doi pași). Detalii aveți la finalul paginii Contul meu.
- Pentru că nicio măsură de siguranță nu poate fi considerată inutilă, recomandăm, suplimentar:
- delogarea din cont imediat ce ați terminat lucrul pe platformă și nu mai reveniți timp de câteva ore.
- ștergerea cardului din cont și chiar a contului după ce nu mai folosiți platforma noastră. Puteți face acest lucru din secțiunea Contul meu – Metode de plată.
Ai întrebări?
Contactează-ne folosind datele din susbsolul acestei pagini.